(ARGATORIA) Testers team complete!

Hello,
We already have a team of gamers who volunteered to test the Argatoria game. Over 30 testers are a very good number, so now we can introduce rules and test them together. Those who have already played the first rules that we sent them probably already know that the game has a very interesting mechanics, one of the most important is Dynamic Activation. After winning the Initiative, the player rolls a d6 for his army, and the result tells him how many units he can activate. Let’s say that a player rolled 4 on d6. This means that he can choose 4 units and activate them. Then his opponent rolls. The second player could get for example 2. This means that he can activate two units. This process continues until all units are activated. In Argatoria we don’t wait for the opponent to make moves with the whole army – the game is dynamic! And thanks to orders, we have the chance to activate one selected unit again. It can surprise.聽 馃檪


Witajcie.
Mamy ju偶 komplet os贸b, kt贸re si臋 zg艂osi艂y do test贸w gry Argatoria. Ponad 30 os贸b to bardzo dobra liczba, dlatego teraz mo偶emy wprowadza膰 zasady i wsp贸lnie je testowa膰. Ci, kt贸rzy ju偶 grali na pierwsze zasady, kt贸re otrzymali, zapewne ju偶 wiedz膮, 偶e gra ma w za艂o偶eniu kilka bardzo ciekawych mechanizm贸w. Pierwszym jest Dynamiczna Aktywacja. Po wygraniu inicjatywy, gracz wykonuje rzut za swoj膮 armi臋, kt贸ry powie mu ile oddzia艂贸w b臋dzie m贸g艂 aktywowa膰. Powiedzmy, 偶e na k6 gracz wyrzuci艂 4. Oznacza to, 偶e mo偶e wybra膰 4 oddzia艂y i je aktywowa膰. Nast臋pnie jego przeciwnik wykonuje rzut.聽 Drugi gracz m贸g艂 uzyska膰 dla przyk艂adu 2. Oznacza to, 偶e mo偶e aktywowa膰 dwa oddzia艂y. Proces ten trwa a偶 do aktywacji wszystkich jednostek. W grze Argatoria nie czekamy, a偶 przeciwnik wykona ruchy ca艂膮 armi膮 – gra jest dynamiczna! A dzi臋ki rozkazom, mamy szans臋 jeszcze raz aktywowa膰 jeden wybrany oddzia艂. To potrafi zaskoczy膰 馃檪